precedente indice successiva

INISSIO

Quando keyoò, Imena, 'ocaità del rente de Padoa. Mese del apriee e majo e cetara e cetara. Dovendo vi rispondare mi sono ciapato un paro de minuti de antiession. Paroea d'ordine: l'inverno è lungo overo MOEME! Qua in torno (no watt'orno ma intt'orno) cè dela jente ke mi guarda perpressa e ko de li sguardi non del tuto, ansi par nniente. Però ciotuttononostante mi acingo di andare in vanti e di dolmandarvi che come ke mai Il Ribaldo del Baldo non mi skrive mai nianca una riga del porko'n'fuory, nel fratempo mi gà però teefonà el luni dea Pascua con la quale nol me ga nianka catà in kasa e kussì semo in braghe de tea sicutera in plincipio! e naltra olta!!. Ciao, Capo Furioseria, quando ke è ke... Fioko... Fioko, a go fato ea dieta punti, Fioko! Ma poichè ke però zio Piero dise el vero e San Karia el dise ea busia ora mi 'ndarò a darti qualke lucidassione sul sinnifikato pì rakondito (ke no go idea de kossa kel sinnifica) dela frase musikale recalcittramente aparssa insseritta intelamia precedente etàra sputilografica.

Volla kolomba bianka, Volla; Dillièlo tu ka tornarò! Aeora, al pronposito dela frase 'nconita e ricoperta, no de krena al ssiampàn (ke i ghe mete anka l'arcol mitilico=fato coi peoci), ma dal pì ansoluto diserbo, onde evitare che ci cresky la gramigna, ezza si riferiva inverosimilmente al dettenutto Alìagcià ke, come risulta dali ati del processo del lunedì e dali ati deli 'postoli, la kantava in preparassione di cuel atentato turko-trucumano-cubano che tu avrai sicuramente sentito paläe~ da kilkuno! e che si è tarminato cola solussione di tuti li imputatti parkè il fato no costituisse reato, e in più la regalia al sudeto dettenutto di un bonamento al poigono de tiro (sperando kel milliora). Ora ka ti ò sodi e sfatto mi ritengo ke andarò vanti coea letara del porko del sabbion! Cuà il tempo score lento e minaciosa incombe l'ombra dele discarike 'busive parkè chi la fa è a posto e li altri è mellio che toghino una purga, paraltro che è tornato a piovare e non cè il verso che si vedi un poco di sole che farebe bene al mio cervelo malato che, dontrondo, cuando ke piove mi bannio e mi viene la siattika ke no dormo più ea note e qua e la e na roba e naltra; cueo ke se! kome sarippia ke finisse la canssone dela Mariarosa ke no mi sorviene inamente e sono karioso che mai pì ke me lo dicci tù!

Ero lì ke mi stavo sgaruiando le kakkole del naso ke sento una vocceche sigga "Kekko!" Dico "Oh?!?!" Dice "Svelliati, sono il Senato Kademico e ti dico ke due punti a parte le virgoete ale kakole del naso non ci devi fare kaso chiuse le virgoete e punto sclamativo!

Ero lì ke stavo andando, quando è scesa giù la sera e si è aperta la portiera è kaskato giù l'armando ke t'inkalma salteando! ia ia ò.

Par quanto ke io non sto intei paesi terronici, e che ci ò le koste lo stesso davanti ea kasa de mia propietà medesima: ezze coste sono quele ke creskono sui campi insieme ai pissacani e anke quele del brentela! Notissiario dela Valtrompia: Imena, mi gano imprestato un disco dei dors tinta ressa (no tinta rossa come el coeore ma intekuellaltro senso!). Perquindi, concludendo, se ai vollia te la mangi tì altro che mì. Ti ringrassio che mi infolmi che no mi vuoi fare pagare meliardi de multa par sostifikassione di karta a me.s~o posta par quanto ke, kome tu sertamente sayij, il confine tra l'oltrajo e il non oltrajo al publiko/privatto puddore è sogjetivo e non ojgetivo e inoltre non si poe (no Edgar) mai dire se un oltrajo è propio un'oltrajo o no è pitosto un fruto parkè quando tu vai dal kasolino o dal frutarolo trovi scrito: << FRUTA E OLTRAJI >> ma poi se toi in mano una naransa no è ke ci è takato un kartalino co skrito sono una FRUTA o, ero, sono un l'oltrajo e alora, porko el bronszso teefoniko, kome puoi tu conkludere "KASOLINO, lei mi à venduto un oltrajo e mi fa skifeto" via siammo serri ! Kon la quale non vorey polle e mizzarre ma solo sprimare una sarcosanta opinionne parsonale . Karo Amikko, io ti salutto e ti rinverdisko nel nome del padre e cetara con quel (=cuel) che segue!

PUBLINCITA'

Ero 'ndato a cromparmi una makina e mi sono katato intenna guera de banditi ke cerano i saldi e i sconti ke non li vedevi nianka e dopo, par foltuna, che ò roto una goma e sono 'ndato dal binzinaro jijeto storto ke mi à deto (nel senso di parlando), se ai roto la goma parckè vuoi tollierla, justala pitosto, bruto mona. E mi à dato una butillia di drakar nuar di ghilàross [cuela ke lavora rente la Stanga , me imaino,] da impirare (?) intela valvola del coppertone; al ke non si è justato un kasso, zzzio kanallia, e io ò andato indietro dal binzinaro e li ò fracassato la facia con un sassofrasso! In difinitiva: vuoi kromparti una makina? Krompatela, vuoi kromparti un drakar nuar? Krompatelo, vuoi lavarti il sassofrasso? Lavateo! ma non mi rompare i kollioni, ke a me mi è tokato di spinszare la makina par setemila e tanti kieomatri! [e ò le gambe che fano jacomo]. PUB_2- Per queo che varda incora (=riguarda <diverso da> Niguarda) i tuoi tuali kolmandanti ci è una oferta anka par lori: Ofro nuova aparekiatura radar + sistema di riconissione noturna di indubio prestjijo. Par infolmassioni rivolgarsi al Barbastreyo! Ciao Maurissio, non ci sto Altro ! Ala prossima. FINE.

{nota femminile in margine} Ciao Maurizio da Cinzia.

precedente indice successiva