precedente indice successiva

Folliano ventisête de Aprïe.

Karo amiko del porko e fuori mi toka a rispondarti di domenika ke ò il lafredore e a torse khe nome moea. Sei foltrunato ke to-day (agiorno --> bonjorno opure bonasêra), cioè ojii sono kapö-räe de jornada e devo rimanere dentro e kuindi mi ac:.c~ingo a risponderti kol komodo. Kome ai potuto vedare 'ntela busta c~è anche la pìstola del nostro komune amiko nonkè companio de skoea ma no de banko, (el jera pì amigo del bafo). NON MI SENTO MOLTO BENE {la scritture termina improvvisamente con un segno illeggibile}

 

10 de Majo del'otantasiè

Mi riprendo daea krisi e tri skrivo de novo ( = ankora ). In questy jorni ò avuto parekio da fare e kome gavarai .c~ertamente kapito no ò potuto rinspondare ko un fià (nel senso di respiro) de kalma. Öjii è sabö e sono andato a prendere il sole (non dove pensi tu, kan del porko) e mi sò broà e desso go na Faccia ke paro na vers~a Trevisana, nel senso del rossore. (a bè si bè).

.C~è il nostro Kastalbaldo da Todi ke mi tartassa i totani koa storia dea letara e alora sono incintato a skrivare (ke è mellio). Sono stentato insima aea branda ke ò lo stereo del mio amiko venessian a Tavoeta koi level quarantadò, e kome ke puoi nuotare ò la kaligrafia in.c~erta e derfata.

MAMA MAMMA RITA RITTA ! KE SUPA.

ò guardato te l'ajenda indove ke .c~è il nostro vocaböario dea semöa e sikome no me vantava mika tanto de portarme drio el voeume ho ricopiato taluni vokaboi in modo da podere scuminsiare la definissione deli sudeti, se no noa s~e più finia.

SKUILLY ET URLY DE TROMBE, KLARINETY E TUTO .C~IO' KE FA BORDEO:

"Eco a voi siore e siùri il tanto ateso vokaboario dea semoa!"

Pepereperè Poroporopopò Paraparaparà Pipopararuporò

DISSIONARIO DELLA SEMMOLA (1)

Edissione riveduta ampliata e po' coreta.

Möther lenguag editrice - Italia

B (2)

________________________________________________________________

Befolco:

o BeffolcKo, bifolkho ecc.
Tratasi di omo kretino al'invero simile ke vive di norma nei luoghi dove ke si koltivano le patate, bietoe (diverso da betöe), e similari orto e fruticoli.
Termine derivante dal sc'eto e diaeto 'rkaiko della parte nord-orientae dell'Itallia, bi-folko, bi da bi, folko da Folk, tipika musika dela su.c~.c~itata~~ .sona balata apunto nele sagre dai - . Eco anka dove ke deriva l'esprassione: "Elemento da Sagra".

Britöa:

Cortello simie aea ronkoea ke però però è più pikola e a sera manico (no ke nel manego s~e disegnà el tramonto, ma ke si sera, nel senso ke si kiude).
Tale atresso è spe.c~ialm:ente usato dai gricöi par talliare e fraske koando ke i bruska e vinnie.
Usata anke per operassioni punitive; precedute sempre dall'espression "a te tajo e ganagoe", opure "ti tallio i barigöi!".
Non richiede el porto de armi ma kuelo de rose, (ke però .s~e difissïe parkè ghe vöe el pasaporto).

Barigöi:

vedi anke totani, sindakaty, o kolliony al limite.
Organi riprodutivi ke sono siti nela parte medio media del tronko dell'omo pracisamente in meso alle gambe ke se non .c~i meti un freno skorlano e si rompono kuando ke l'individuo è inkassato opure komin.c~iano e jirare e non si fermano finkè non si fermano.
Vengono jeneralmente talliati quando l'individuo rompe a sua volta le balote (altro sinonimo) a un suo simile. Vedi anke esprasioni karataristike nela voce precedente.

Barosso:

Esprasione fuori uso ormai ke indika un karetino trainato da kavai o da mussi ke viajava pae karesà e tròsi dela kampannia, io gaveva i siori e i 'ndava alla domenega matina a messa in piassa par kagare e farse vedare.
Sostituito dae makane e adesso se vede soeo kualke magho de domenegha ke jira kol pony e el kareto, ma non .c~i si fa più kaso. (ognuno ga ea so krose).

  - FINE PRIMA PARTE -
(1)

Ciò dovuto kanbiare la dissione del titolo parkè senò jera inutie fare l'edission riveduta e koreta.

(2)

Komin.c~io daea "B" parke e altre letare le o' dimentikate a kasa (.S~io kan del porko).


DISSIONE:

(nel senso ke si cita [no a simmia]):
"Mai lassiare la strada vecchia par la nova, spe.c~ialmente se no l'ano inkora asfaltata".

PUBLINCITA':

"UN KAPU.C~INO NESTLE' TIENTEO IN KASA, E' IL PIU' KREMOSO KE .C~'E'.
Infati è kosì kremoso ke te ligha a boka e ti fa venire da spuare a raffika e sikome ti stropa la respirassione ti fa anka vegnère a torse e el mobilo ---> fersa.

Basta ke ò il krampo del poeta (skritore).

 

PS: vokabolli konsilliati
  spandi trina
  pateòn
  vignàe

Maury

SALUDAME EA CINSIA E DAGHE DA MAGNARE AL CANARIN.

 

precedente indice successiva